söndag 26 december 2010

Stillasittande jul

Bild från Salomons hemsida

Då lägger vi strax julen 2010 till handlingarna. Såhär på annandagens kväll kan jag konstatera att den förflutit stillsamt och i trevligt sällskap och med lagom mycket god mat. En hel del sittande har det förstås blivit. Så mycket att jag känner av det i ryggen, jag som aldrig sitter still annars. Sittande till bords, sittande i soffor och sittande i bil... Och jag kommer att fortsätta sitta en stund till, på Bianchi Sempre, placerad i trainern.

Nu återstår bara några dagar av 2010. De ser ut att bjuda på härligt vinterväder och jag hoppas hinna vara utomhus en hel del eftersom jag har det relativt lugnt på jobbfronten. Jag tänker minimera stillasittandet eftersom jag känner att jag fått nog av det under julhelgen. Nu vill jag studsa runt från morgon till kväll! Du som bor i Stockholmsområdet och har (eller tänker skaffa)Sats-medlemsskap kan avsluta träningsåret på någon av följande klasser:

Måndag 18.00 Pilates, Sats Sollentuna
Tisdag 17.00 SatsCorePulse, Sats Sollentuna
Onsdag 12.00 Cykel, Sats Odenplan
Fredag 11.00 SatsCorePulse (i team med 2 kollegor), Sats Sollentuna

Välkommen!

Inga kommentarer: