söndag 24 oktober 2010

Ny kompis

Min önskan om att få prova ryggsäckar som jag skrev om under veckan har till hälften gått i uppfyllelse! På Salomon lästes min blogg och VIPS så damp det ner ett paket att hämta på posten! En kort provtur under fredagen gav mersmak och Markusloppet sprang jag därför tillsammans med min nya kompis:


Den är både lätt, snygg och smart och vill du syna den i sömmarna så kan du titta närmare här. Eftersom den finns i både herr- och damversion så sitter den som gjuten på ryggen och midjebältet med sina smarta fickor hamnar för en gångs skull på exakt rätt ställe. Dessutom finns smarta lösningar för att bära med sig stavar och det hoppas jag behöva använda under sommarsäsongen 2011. Storleksmässigt blir den perfekt för vinterns alla löparäventyr.

Jag har inte lika stort hopp om att Raidlight läser min blogg (fransmän är dessutom inte kända för sina svenskakunskaper), men helt säker kan jag ju inte vara...

7 kommentarer:

anneliten sa...

When you wish upon a blog...

Mikael Björk sa...

Oh. Nice!

askan sa...

Snygg är den också!

askan sa...

Förresten MAQ komplex rörlighet 12 veckor minst 10 reps om dagen, ska vi börja i dag måndag?

Eller fler reps? Fast 10 känns lättare och huvudsaken är att man gör dem!

Camilla sa...

askan: Från och med idag kör vi!

Unknown sa...

Riktigt nice, kommer igen när jag ska inhandla min säck för lite råd och dåd från ett PRO =)

Peace Love och Löparskor!

Camilla sa...

Jesper: Du får gärna komma återkomma förr ryggsäckstips.