söndag 9 maj 2010

Snabba snigeln?

Det måste ju bara vara jag! Jag minns inte mycket av tvåkilometerssträckan på stafetten. Bara att jag ångade på så fort jag kunde. 8 minuter och 50 sekunder, ungefär. Bara lite, lite snabbare tempo än MarathonMia hade på halvmarathon igår. Och det är ytterligare 19 km...

Nåväl, jag vill med detta säga att jag är nöjd och att Mia är GRYM!

Vi hade fantastiskt kul runtomkring stafetten idag, det blåsiga och kalla vädret till trots. Jag blev långsammast i vårt lag som vi tror vann mixedklassen på cirka 31.20 (4 x 2 km). Vi hade den stora äran att ha vår VD med i laget, han är stark och snabb och de andra grabbarna, PT Andreas och receptionist Robin, gjorde fantastiska tider på sina respektive sträckor. Till nästa år hoppas vi på fler Sats-lag och varmare väderlek!

1 kommentar:

MarathonMia sa...

Äsch då - kändes inte alls ;)

Fint sprunget!