torsdag 30 september 2010

Nedräkning

2 dagar kvar till Holaveden Ultra. Det ser ut att bli en solig dag i skogarna kring Småland/Östergötland.

Som personlig tränare och gruppträningsinstruktör är det svårt att få den optimala uppladdningen, men jag gör så gott jag kan. Jag kör det som står på schemat i jobbet, det vill säga löpning med kund och cykelklass idag och löpning med kund och SatsCorePuls imorgon. Cykelklassen på kvällen blir jag tvungen att avstå för att hinna resa ner. Så är det bara att äta vettigt och sova gott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Camilla,
Roligt att se dig nere på centret. Återigen - så fantastisk härlig jacka! Jag glömde säga STORT lycka till!!

Många kramar
Anna W

Ingmarie sa...

Det kommer att gå finfint! Tack för sällskap i dag!

Camilla sa...

Anna: Det var ingen bra jacka att cykla i, men snyggt och praktiskt går inte alltid hand i hand. Tack själv för att du hjälper mig med fredagscyklisterna!

Ingmarie: Ja, det kommer det att göra, för jag har inga förväntningar på min egen prestation. Men jag väntar mig att få se fantastisk natur i höstskrud.

Unknown sa...

Skickar ett lycka till!


Peace Love och Löparskor!