torsdag 16 september 2010

En späckad torsdag

Inatt har jag kunnat lyssna till regnet och åskan från min trygga, varma plats hemma i sängen. Framåt morgonkvisten lade jag även märke till hur vattnet i bäcken som passerar sovrumsfönstret börjat porla igen. Det betyder oftast att det regnat en hel del senaste dagen (eller dagarna). En dos oväder hör liksom hösten till, så allt är i sin ordning.

Den här torsdagen kommer att bli fantastiskt rolig! Jag har massor att göra, samtliga aktiviteter är träningsrelaterade. Jag kommer att somna mycket gott ikväll efteratt ha sprungit, cyklat och styrketränat mer eller mindre hela dagen. Eventuellt kommer jag att ha åkt lite pendeltåg också. Egentligen är det "en vanlig dag på jobbet" för mig, men kryddat med en utmaning framåt kvällen. Fullständigt övertygad är jag om att det kommer att finnas extraenergi kvar att berätta om dagen här på bloggen innan jag kramar kudden.

2 kommentarer:

Mikael Björk sa...

Oooh. En lite teaser! :-)

Camilla sa...

Mikael Björk: Absolut! ;)